dinsdag 26 juni 2012

Hallo,Ik ben een Nederlandse Student boomteelt.In mijn vrije tijd leg ik tuinen aan en verzorg ik verschillende tuinen.Beschik over voeldoende plantenkennis, en snoeiervaring.Voor grote werken neem ik medestudent mee.Ik beschik verder over verschillende machines waaronder:Graafmachine 1.5 TonGraafmachine 5 TonTractor groot en kleinHakselaarKettingzaagHeggenschaarFrees en nog veel meer!Voor het gebruik van de machines wordt een ander tarief gehanteerd.Ook kan ik aan goede kwaltieit planten komen.Bij interesse stuur gerust een mail en ik geef u zo snel mogelijk antwoord!Bij twijfel net elle Tim bellen!M.v.g. TimTrefwoorden: tuinman, tuinaanleg, tuinonderhoud, graafwerken, snoeiwerken, tuin, freeswerkzaamheden, zaaiwerkzaamheden, gazonaanleg Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Tim: Wachten Bekijk de 3 zoekertjes van Tim Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 65691059 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='huis_tuin'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/tuin"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '2060', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten