woensdag 4 mei 2011

Bijna nieuwe kettingzaag

Bijna nieuwe kettingzaag pow xg1019 Hierbij zet ik mijn kettingzaag van powerplus te koop, wegens dat ik ze niet meer gebruik. Had deze vorige zomer gekocht voor bomen in mijn weide aftedoen maar heb nu geen paarden meer dus staat ze hier maar in de kast te staan heb die amper 3x gebruikt dus is nog als nieuw. Deze heeft nieuw 300euro gekost en had er nog graag 225euro voor gehad, maar de prijs is altijd bespreekbaar. Heb ook nog een lichter model, kijk bij al mijn zoekertjes! Belangrijke kenmerken •Walbro carburator •Oregon ketting •automatische smering •veiligheidsknop •kettingrem •handbescherming •antivibratie •filterkap makkelijk verwijderbaar •aanpasbare oliefilter Inbegrepen •1 ronde veil •1 bougiesleutel •hoes voor ketting •extra ketting Technische specificaties •Energie : 3.2KW •Motor : 62cc •Fuel : benzine olie mix 1:25 •Tank : 550ml (benzine) / 350ml (olie) •Capaciteit : 600mm •Snelheid : 3200 rpm Bij intresse bel op het nr 0488/07.41.59 Moet Dringend Weg wegens plaatsgebrek!!!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten